Tillväxt i det nya normala, del 5. Hållbar organisationsutveckling
Tillväxt i det nya normala, del 5. Hållbar organisationsutveckling
Del 5, Hållbar organisationsutveckling
Mångfald, inkludering och delaktighet är avgörande för framtidens organisationer. Genom att inkludera fler perspektiv internt skapas bättre möjligheter för högre kreativitet, innovationstakt och tillväxt. Frågan är i dag inte bara affärskritisk för den egna organisationen, utan även en viktig del av den samhällsnytta som skapas för hela Sverige.
Suzan Hourieh Lindberg kommer att gå igenom hur du med hjälp av olika perspektiv och rätt ledarskap kan skapa hållbara verksamheter inför kommande kriser samt däremellan. Föreläsningen kommer innehålla både information om hur olikheter och tillväxt går ihop samt handfasta tips på hur du skapar rätt förutsättningar för tillväxt och innovation.
.jpg)
Suzan Hourieh Lindberg
Suzan Hourieh Lindberg är VD och medgrundare till The Social Few, Nordens enda datadriven tillväxtpartner med digital spetskompetens och som arbetar för ett mer inkluderande Sverige. Deras kunder är främst företag, kommuner, myndigheter och NGO's.
Suzan har bakgrund inom statistik, kommunikation, affärsutveckling och tech med fokus på minoritetsgrupper och icke normativa perspektiv med syftet att bättre framtidssäkra organisationer samt skapa resilienta samhällen, inte minst i kris. Hon har tidigare jobbar på M I Volvo Car Mobility och då som Head of Diversity Management.
Obs! Denna föreläsning genomförs enbart digitalt
Delta via länk
Datum: 11/2 2021
Tid: 14.00 - ca 15.00
Plats: via länk, skickas ut i god tid före start.
Föreläsningsserie - Tillväxt i det nya normala
Vi lever i nya tider. Med det kommer nya sätt att skapa tillväxt.
Landskapet ser annorlunda ut och vi behöver anpassa oss för att inte hamna på efterkälken. Det gäller i allt från ledarskap till försäljning. Vilka strategier behöver ses över och anpassas? Vilka processer tillhör det förflutna och hur skapar vi nya vägar framåt?
Tillväxt Malmö anordnar en ny föreläsningsserie med tillhörande diskussioner för alla som är nyfikna på tillväxt i det nya normala. Föreläsningsserien löper över fem tillfällen och djupdyker i ämnena; Trendspaning, Värdeskapande digitalisering, Tillväxtstrategier i kristider, Försäljning i det nya normala samt Hållbar organisationsutveckling.
Föreläsningarna hålls av experter inom respektive område med efterföljande diskussion och kommer att hållas för ett 40-tal gäster samt webbsändas. Vid webbsändning deltar man via länk och kan ställa frågor via chatten.
Föreläsningarna är separata och du väljer själv om du vill delta på någon enskild eller samtliga.
Tid:
Datum:
Föreläsare
Var?
Anmäl dig här:
Är du intresserad av att komma på eventet? Fyll i formuläret nedan för att reservera din plats.
2021-01-27
Nå ut till en större publik – attrahera bortglömda målgrupper
Mer information och anmälan2021-02-11